Reklamace

Dorazilo vám zboží nekompletní nebo rozbité?

Zašlete nám prosím e-mail na info@herniprostor.cz s fotkou poškození, případně nekompletního zboží, a číslem objednávky a my se vám co nejdříve ozveme zpět.

Dorazilo vám jiné zboží?

Zašlete nám prosím  na info@herniprostor.cz s fotografií zaměněného zboží a číslem objednávky. My se vám co nejdříve ozveme zpět.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

Pokud zboží jeví jakékoli nedostatky či vady (zboží neodpovídá popisu na webu, objeví se vada materiálu), neváhejte a kontaktujte nás na  na emailu info@herniprostor.cz s reklamací (na zakoupené zboží se vztahuje zákonná záruka).

Nejrychlejší způsob je poslat nám e-mail, v němž uvedete typ výrobku, číslo objednávky a popis závady. Vyřízení reklamace výrazně urychlí zaslání fotografie závady. Vždy se snažíme co nejrychleji zařídit nápravu, není-li to možné, pak výměnu zboží, případně slevu nebo vrácení zboží a celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.